Destek Hizmetleri (HYRRT)

Hasta Yönlendirme, Refakat, Resepsiyon ve Taşıma Hizmetleri

Hasta Yönlendirme, Refakat, Resepsiyon ve Taşıma Hizmetleri kapsamında, hasta, hasta yakını ve ziyaretçilerimizin ihtiyaçları; hak ve mahremiyetleri göz önünde bulundurularak profesyonel ve güler yüzlü hizmet anlayışıyla karşılanmaktadır.

  • Hastanelerimize başvuran hastalar, Hasta Yönlendirme personeli tarafından karşılanarak ilgili servise/polikliniğe yönlendirilmektedir.
  • Engelli, yaşlı, kimsesiz, yardıma muhtaç (sedyede, tekerlekli sandalyede, koltuk değnekli vb.) hastalara almak istediği tüm hizmetleri sonuçlandırılıncaya kadar refakat edilip yardımcı olunmaktadır.
  • Hasta, hasta yakını ve ziyaretçilerin sağlık tesisi içinde ihtiyaç duydukları yönlendirme hizmetlerine yönelik her türlü yardım sağlanmakta ve daha kolay hizmet almalarına yardımcı olunmaktadır.

Resepsiyon Hizmetleri

Sağlık tesisiyle ilk iletişim noktası olacak şekilde, hizmet kapsamı alanındaki telekomünikasyon hizmetlerini de içeren kapsamlı ve kesintisiz bir Resepsiyon Hizmeti sunulmaktadır.

  • Telekomünikasyon hizmetleri;
  • Bina ve arazi hizmetleri kapsamındaki sisteme dahil olmayan, Resepsiyon Hizmetine özel hizmet ekipmanı ve bakım hizmeti
  • İdari hizmetler
  • Hasta yönlendirme hizmetleri
  • Ödemeli telefonlar da dahil telefonlar
  • Operatör hizmetleri (santral hizmetleri)
  • İdari hizmetler

Resepsiyon Hizmetleri kapsamında aşağıdaki hizmetler sunulmaktadır;

  • Tüm hasta, hasta yakını ve ziyaretçilere güler yüzlü, nazik ve kibar bir hizmet sunmak ve müracaat eden her bireyi, güler yüzlü ve nazik bir şekilde uğurlamak.
  • Resepsiyona başvuran tüm hasta, hasta yakını ve ziyaretçileri yönlendirmek ve diğer ilgili bilgileri sağlamak
  • Kilit İdare çalışanlarının isimleri ve çalışma yerleri hakkında bilgi vermek
  • Tüm başvurularla derhal ilgilenmek ve tüm ziyaretçilerin istediği yardım ve desteği sunmak
  • Tüm hastaların hak ve mahremiyetlerini profesyonellik ve gizlilik çerçevesinde korumak
  • Tüm hasta, ziyaretçi ve çalışanlara hassasiyet ve saygı ile davranmak
  • İdare’nin taleplerine göre ziyaretçileri kaydetmek ve gerekli yerlerde yaka kartı vermek
  • Yüksek motivasyonlu ve müşteri hizmetleri odaklı bir takım geliştirmek
  • Esnek ve değişimlere duyarlı olmak
  • Telekomünikasyon hizmetlerini sunmak
  • Resepsiyon/operatör hizmetleri için gerekli tüm malzeme ve hizmet ekipmanlarını tam ve eksiksiz bulundurmak ve gerektiğinde bakım ve onarımını sağlamak

Taşıma Hizmetleri

Sağlık tesislerimizde hasta ve malzemelerin taşınması için dakik, hızlı ve planlı bir sistem sunan yüksek kalitede ve tesisin ana faaliyetlerinde süreklilik sağlamaya yönelik entegre bir malzeme taşıma, destek ve dağıtım hizmeti sunulmaktadır. 

Taşıma hizmetleri kapsamında aşağıdaki hizmetler sunulmaktadır;

  • Hastaların taşınması
  • Vefat eden hastaların taşınması ve morg işlemleri
  • Örnek, numune ve patoloji öğelerinin taşınması
  • İdare malzemelerinin odalara ve departmanlara yapılan dağıtımı
  • Ekipman ve mefruşatın taşınması
  • Posta hizmetleri
  • Tıbbi gaz hizmetleri kapsamındaki tüplerin taşınması
  • Acil ve afet durumlarında destek
  • Sağlık tesisi içinde birim veya bölümlerin başka alanlara taşınması