EurocleanEurocleanEuroclean

Nasıl Çalışıyoruz?

Nasıl çalışıyoruz?

EUROCLEAN’de tesis yönetimini planlama sürecine markayı tanımakla başlarız. Sonra müşterilerin, pazarın ve rakiplerin analizleri ve planların uygulanmasıyla devam ederiz.

Önce merak ederiz ve doğru soruları sormakla başlarız

Her tesis yönetimi planlamasının, kendine özgü hedef kitlesi, mecraları, iletişim amaçları ve erişim hedefleri vardır. Biz de güçlü ekiplerimizin çalışmalarıyla bu hedeflere uygun bir strateji belirleriz.

Bunun için de:

  • Kiminle konuşuyoruz?
  • Bu insanların satın alma motivasyonları nelerdir?
  • Hangi mecraları, nasıl tüketiyorlar?

Gibi birçok sorunun cevabını ararız.

Sonra harekete geçer adım adım sonuca yaklaşırız

Bulduğumuz cevaplara göre, her marka ve kampanya için özgün bir iletişim stratejisi belirleriz.

Bu süreçte, araştırmalar, iletişim yeteneklerimiz, kurumsal hafızamız ve ekibimizin gücüyle hareket ederiz.

Müşteriye, bütçe, mecralar, süreler, hedefler gibi bütün detayları kırılımlar halinde göründüğü nihai bir planlama sunarız.

Müşteri onayının ardından operasyonu detaylarıyla ibirlikte gerçekleştiririz.

Şeffaf süreçler, anlaşılır raporlar ile sonuçları paylaşırız

Müşterilerimizin yatırımlarını şeffaf, ölçülebilir, her adımda hesap verilebilir bir şekilde yönetiriz.

Elimizdeki enstrümanları, “birim maliyetle maksimum geri dönüş” için kullanırız.

Başlayıp tamamladığımız tüm iletişim çalışmalarını, ayrıntılı ve anlaşılır bir şekilde raporlarlar, değişimin grafiğini çıkarırız.